måndag 4 mars 2013

Recension

Dagens inlägg blir en fortsättning av recensioner kring produkterna som jag beställt från ELF www.eyeslipsface.se

Idag tänkte jag berätta vad jag tyckte om de två rougen som jag köpte.




Det ena rouget som jag beställde heter " Peachy Keen". Kostar runt 40 kr.  Färgen är inte riktigt så "orange" som det visas på på originalbilden på hemsidan utan det är med åt det bronziga hållet. Detta rouge skimrar ganska mycket men i en väldigt fin ton. Det kommer nog vara för ljust för mig till sommaren men passar bra nu på vinter/vårkanten, går ju använda rouget som ögonskugga i så fall. Jag är väldigt nöjd med detta rouge!

E.L.F. - Blush - Peachy Keen (E L F Cosmetics)
Originalbilden




Såhär ser rouget i färgen "Peacy Keen" ut på mig



Det andra rouget heter "Gotta Glow" och det beställde jag för jag ville använda det som highlighter. Det kostar också runt 40 kr. Rouget ser ut att vara väldigt gult på hemsidan, men är mer åt pärl/guld nyans hållet. Detta är väldigt skimrigt och funkar superbra att använda som highlighter på kindbenen eller under brynen, det ger ett fint guldigt skimmer. Det är väldigt drygt och det räcker att stryka på ett tunt lager där du vill att det ska skimra. Supernöjd!

e.l.f. Studio Blush 83139 Gotta Glow
Originalbilden








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar