fredag 8 mars 2013

Tips på bra hemsida


Tip Cutter · Pink · B4B  Glitter · AB Gold Metal 3,5 ml.   Hollow Hearts · Pink








Fredag kväll och nylackade naglar, underbart! Därför vill jag idag tipsa om en grym hemsida där du kan beställa allt inom nagelvård. Hemsidan heter http://www.b4beauty-sweden.se/ och där kan du bla köpa akryl kit eller gele kit så du kan fixa din nagelförlängning hemma. Du kan även köpa glitter, nailart, dekorationer och nagellack. Som sagt, allting inom nagelvård och även lite annat smått och gott. Jag är väldigt nöjd med de produkter som jag beställt. En super rolig hemsida till grymt bra priser!!

 PS! Du bör dock känna att du har lite kunskap inom viss nagelvård innan du sätter igång med t.ex akryl eller geleförlägning.

       

Här kan du se lite av det som jag var i min beställning ( bilderna nedan är från hemsidan) :

Mylar Flake · White 3,5 ml.
Mylar Flake - White
Glitter · White 3,5 ml.
Glitter- White
  
Dryed Flower · Pink
Dryed Flower- Pink


 

Glass Leisure Tips 500 st. · EzFlow
Akryl tippar 500- Klara





Liquid Monomer 56 ml. · B4B
Liquid monomer

Akryl Brush Pink Nr. 6 · B4B
Akryl Brush Pink- Nr 6


Akryl Pulver · HD Klar Akryl 28 ml. · EzFlow
Akryl pulver- Klar

Dappen Dish · Open
Dappen Dish- open


Brush On Aktivator 14 ml. · B4B
Brush Activator

Akryl Upplöses · Miracle Soak Off 100 ml.
Akryl upplöses- Miracle Soak Off

Nagel Lim · Brush On Glue 14 ml. · B4B
Nagellim- Brush On




Här är några av de naglar som jag gjort på mig själv med hjälp av produkterna från hemsidan:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar