lördag 23 februari 2013

Recension

 För någon vecka sedan beställde jag och min syster smink från "ELF" (www.eyelipsface.se). Det är en hemsida där du kan beställa smink och sminktillbehör till väldigt låga priser. Hemsidan har väldigt ofta erbjudanden (när jag beställde var det 48% rabatt i 48h). Frakt kostar 41 kr och jag fick paketet efter ca 2 ½ vecka och det var väl värt att vänta på.

Har du inte varit inne på sidan så ta gärna en titt för du kommer garanterat trycka hem en beställning.

Idag tänkte jag ge en recension om en av sminkborstarna som jag beställde. Den heter "Stipple Brush"och är från deras Studio kollektion. Den kan användas både till flytande foundations och kompakta puder, bronzers eller rouge.

Jag är riktigt nöjd med denna borste!! Jag använder den till min flytande foundation. Borsten är stor vilken gör att det går extremt fort att applicera min foundation över hela ansiktet. Den är väldigt mjuk och behaglig att jobba med. Borsten kostar ca 35 kr och är så väl värd pengarna! Rekommenderar skarpt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar