onsdag 10 april 2013

Fler produkter från E.L.F

Vill idag visa er ytterligare några produkter från E.L.F www.eyeslipsface.se

"Jumbo Eyeshadow Stick" är en krämig och pigmentrik ögonskugga. Ger ett skimrigt och täckande resultat. Den här skuggan passar utmärkt för dig som inte vill att skuggan ska smula ner under ögonen då den är ungefär som ett krämigt läppstift i konsistensen. Väldigt lätt att sudda och få mjuka kanter och skuggan håller väldigt bra. Funkar utmärkt att jobba tillsammans med vanliga puderögonskuggor. Jag beställde färgen "Turkish Coffee" men den finns i flera härliga färger. Kostar ca 25 kr.
"Turkish Coffee"



 





"Complete Coverage Concealer" innehåller fyra olika nyanser av concealer i en och samma förpackning vilket är väldigt smidigt. Jag beställde "Light" och färgerna var lagom till min hudton som är ljus. Kostar ca 40 kr. Kitet innehåller även en liten pensel och i locket finns en spegel.

Jag använder färgen längst till vänster till de partier som jag vill ljusa upp, nr 2 från vänster använder jag till att jämna ut min hudton, 3e färgen från vänster använder jag till att täcka blått under ögonen och färgen längst ut till höger använder jag till finnar och röda partier. Jag upplever att de täcker väldigt bra och håller helt okej. Väl värd att testa för du får verkligen mycket för pengarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar